بیوگرافی و گفتگو با «آیدا زمانی» بازیگر سریال زمانه

زیــــر صــــفـــــر

آیدا فقیه زاده بازیگر نقش “بهار” در سریال “زمانه” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب خود برای بازی در این سریال گفت: قبل از “زمانه” در مجموعه “هرسه” کاری از عبدالحسین برزیده، به ایفای نقش پرداخته بودم که هنوز پخش نشده است.

بیوگرافی و گفتگو با «آیدا فقیه زاده» بازیگر سریال زمانه
وی افزود: من از شاگردان کلاس های بازیگری “امین تارخ” بودم و برای سریال “زمانه” و همچنین کار قبلی ام تحت عنوان “هرسه” توسط وی به “حسن فتحی” معرفی شدم و حتی پیش از این قرار بود “امین تارخ” نیز در “زمانه” بازی کند که بنابه دلایلی این اتفاق نیافتاد.
فقیه زاده در خصوص نقش خود در این سریال گفت: بارزترین ویژگی شخصیت “بهار” مهربانی او است که در عین حال منطقی هم است و سعی در انجام کار درست و منطقی دارد من در زندگی عادی نیز از این افراد زیاد دیدم.
وی در خصوص کار اظهار داشت: برای بازی در این نقش، یک سری تحقیقات انجام دادم و همچنین حسن فتحی نیز خود در نظر داشت که تمام بازیگران از نزدیک با کارکترهای خود آشنا شوند تا نقش ملموس و به واقعیت نزدیک باشد.
“فقیه زاده” در خصوص کار با “حسن فتحی” عنوان کرد: در کار فتحی نقص وجود ندارد و هر بازیگر در کار با او متوجه این موضوع خواهد شد و تمام راهنمایی ها و تلاش وی برای این بود که نتیجه کار بهترین باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: درکار “زمانه” یک هماهنگی و انرژی مثبت وجود داشت که علی رغم سختی و مسائل کاری که در ساخت هر سریالی وجود دارد با این هماهنگی شعی شد همه در خدمت کار باشند.
فقیه زاده در خصوص استقبال و برخورد مردم عنوان کرد: با توجه به بازخوردی که از دوستان و آشنایان دیدم کار نتیجه خوب و مثبتی داشته است.
وی نظر خود را در خصوص بازی در این سریال اینگونه بیان کرد: در مجموع بازی در این سریال را دوست داشتم. حسن فتحی به عنوان یه وزنه در کار محسوب می شود و کار با او همیشه در حد خوب و شاهکار خواهد شد به همین دلیل بخشی از نگرانی من بدلیل حضور وی از بین رفت و در کل از بازی در “زمانه” راضی هستم.
“فقیه زاده” در پایان در خصوص استاد بازیگری خود “امین تارخ”، خاطر نشان کرد: کسانی که در کلاس بازیگری “تارخ” شرکت می کنند ،همیشه از حمایت پدرانه و دلسوزانه او حتی بعد از اتمام کلاس ها برخوردارند؛ “تارخ” خود را وقف هنر کرده و بدلیل تمام تلاشهایی که برای من انجام داده از او سپاسگذار هستم.

 

 منبع: tikkeha.ccom


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 23 دی 1391برچسب:,ساعت 13:10 توسط XERXES| |